MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMLARI ve MUHASEBE UYGULAMALARI
Öz
Müşteri sadakat programları son yıllarda oldukça yaygınlaşmıştır. Birçok işletme müşterilerinin bağlılıklarını sağlamak ve satış hacimlerini artırmak için müşteri sadakat programları uygulamaktadır. Türkiye Muhasebe Standartları Kurulu (TMSK) “Türkiye Finansal Raporlama Standartlan (TFRS) Yorum - 13 Müşteri Sadakat Programları”nı yayınlamıştır. Bu yorum müşterilerine sadakatlerini ödüllendirmek için puan veya seyahat mili gibi mal veya hizmet sağlayan işletmeler tarafından yapılacak muhasebe uygulamasını göstermektedir. Bu çalışma, TFRS Yorum 13’e göre, müşteri sadakat programlarının muhasebe uygulamasını açıklamaktadır.
Anahtar Kelimeler
Müşteri Sadakati; Müşteri Sadakat Programları; TMS 18 Hasılat; TFRS Yorum 13.
Tam Metin:
PDFRefback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.